Оңға жылжытыңыз
Меню
Басты
Баяндама туралы
Тақырыптар
Ауа
Су
Жер ресурстары
Биоәртүрлілік
Ауыл шаруашылығы
Көлік
Энергетика
Климаттың өзгеруі
Қалдықтар
Аймақтар
Нұр-Сұлтан қ.
Алматы қ.
Ақмола облысы
Ақтөбе облысы
Алматы облысы
Атырау облысы
Батыс Қазақстан облысы
Жамбыл облысы
Қарағанды облысы
Қостанай облысы
Қызылорда облысы
Маңғыстау облысы
Түркістан облысы
Павлодар облысы
Солтүстік Қазақстан облысы
Шығыс Қазақстан облысы
Шымкент қ.
«Байқоңыр» ғарыш кешені
Семей сынақ полигоны (ССП)
Экологиялық саясат
Баяндаманың толық нұсқасы
Басты
Баяндама туралы
Тақырыптар
-- Ауа
-- Су
-- Жер ресурстары
-- Биоәртүрлілік
-- Ауыл шаруашылығы
-- Көлік
-- Энергетика
-- Климаттың өзгеруі
-- Қалдықтар
Аймақтар
-- Нұр-Сұлтан қ.
-- Алматы қ.
-- Ақмола облысы
-- Ақтөбе облысы
-- Алматы облысы
-- Атырау облысы
-- Батыс Қазақстан облысы
-- Жамбыл облысы
-- Қарағанды облысы
-- Қостанай облысы
-- Қызылорда облысы
-- Маңғыстау облысы
-- Түркістан облысы
-- Павлодар облысы
-- Солтүстік Қазақстан облысы
-- Шығыс Қазақстан облысы
-- Шымкент қ.
-- «Байқоңыр» ғарыш кешені
-- Семей сынақ полигоны (ССП)
Экологиялық саясат
Баяндаманың толық нұсқасы
Бөлімді шарлау
Өнеркәсіптік және шаруашылық жүктерді тасымалдау көлемі бойынша
республикада темір жол және құбырмен тасымалдаудан кейінгі үшінші
орынды автокөлік алады, ол парниктік газдарды, озон қабатын бұзатын
заттарды Қазақстанда көлік құралдарының саны жыл сайын артып келеді
және олардың көпшілігі ескірген және экологиялық жағынан қауіпті.
Көлік
2015
260
20
1
0
жыл
2017
2019
260 909
2018-2019 жылдардағы отын түрлері
бойынша тіркелген көлік саны туралы ақпарат
2019 жылы
елде төрт миллионнан астам автокөлік тіркелді, олардың
көпшілігі бензин қозғалтқыштарымен. Бензин тұтынатын көліктердің
басым бөлігі Алматы
Түркістан
облыстары мен
(524 448)
(432 192)
,
Алматы қаласында
тіркелген.
(458 726)
2019-2022 жылдарға арналған Табиғи газды мотор отыны ретінде пайдалануды
кеңейту жөніндегі іс-шаралар жоспарына сәйкес республикада газбен жүретін 12
мыңға жуық автобус сатып алу көзделген
- газ қозғалтқыштары бар автобустарды шығару
бағдарламалары қаржыландырылуда;
- газ толтыру стансаларын салу үшін учаскелер бөлінуде;
Көлік шығарындыларын азайту үшін 2019-2022
жылдарға арналған көлік отыны ретінде газды
пайдалануды арттыру бойынша іс-шаралар жоспары
әзірленді:
- жолаушылар мен багажды республикаішілік
автомобильмен тұрақты тасымалдауды жүзеге асыратын
компаниялардың көлік парктерін жаңарту үшін жағдайлар
жасалуда;
- газбен жүретін көліктерді шығаруға мемлекеттік
тапсырыстарды алу және мұндай көліктерді басқа елдерден
әкелуге жағдай жасау тетіктері әзірленуде;
- газ қозғалтқышы бар көліктерді сатып алу үшін халыққа
несие беру әдістері қарастырылуда;
- мемлекеттік органдарда қызметтік көліктерге, арнайы
көліктерге газ отынын енгізу мүмкіндігі зерттелуде.
- Темір жол локомотивтерінде газ отынын пайдалану
жобасы дайындалуда;
2019 жылы
15 мың шақырымнан
Қазақстан темір жолының ұзындығы
астам болды. Темір жолдардың ұзындығы бойынша Қазақстан ТМД
елдерінде
.
үшінші орында
Каспий теңізінде
халықаралық тасымалдауды
«Қазақтеңізкөлікфлоты»
компаниясының сегіз танкері мен төрт құрғақ
жүк кемесі жүзеге асырады
Ертіс, Жайық-Каспий және Іле-Балқаш өзен бассейндерінде жүзу жүзеге
асырылады. Қазақстандағы кеме қатынасы учаскелерінің ұзындығы
4000
километрден асады
.
Қазақстанда
бар, тоғыз қазақстандық әуе
60 әуе компаниясы
компаниясына Еуропалық Одақ елдеріне ұшуға рұқсат берілген. Ішкі
нарықта
рейстерді қазақстандық жеті авиакомпания
52 бағыт бойынша
жүзеге асырады.
ұсынылған.
Қазақстандағы құбыр көлігі магистральдық мұнай құбырларымен
(7
912 километр)
(12
269 километр)
және газ құбырларымен
Жолаушылар айналымы
1991 жылдан
2019 жылға дейін
Қазақстан
Республикасындағы
жолаушылар айналымы
есе өсті.
4
2014–2019 жылдардағы жолаушылар
айналымы, миллион жолаушы-километр
2017–2019 жылдары қазақстандық әуе компанияларының
жолаушыларды тасымалдауы, миллион адам
Барлық жолаушылар тасымалының 88%-ы автомобиль және
қалалық электр көлігінің үлесіне тиеді.
88 %
2019 жылы
118 бағыт
22
теміржол көлігімен
бойынша
миллионнан астам
жолаушы тасымалданды.
Жүк айналымы
2017
9
8
7
жыл
2018
2019
7,4
7,9
8,6
Автомобиль
көлігі
Теміржол
көлігі
Ішкі су
көлігі
2014
2016
2018
1,2
0,4
1,2
0,7
0,7
0,6
217 372
223 086
237 556
240 587
247 931
18 317
17 084
18 165
19 241
18 510
22 000
2014-2019 жылдардағы жүк айналымы ,
млрд т/км
2017
2018
2019
Теміржол көлігі
Автомобиль және қалалық
электр көлілігі
Ішкі су көлігі
2014
2015
2016
206,3
262,1
223
166,1
185,2
173,5
0,02
0,03
0,014
216,5
189,8
188,2
155,7
161,9
163,3
0,03
0,03
0,02
2019 жылы
407 миллион
теміржол көлігімен
тоннадан
астам жүк тасымалданды, бұл елдегі
жалпы жүк айналымының шамамен
.
70 пайызы
2019 жылы
төрт миллион тоннадан
теңіз арқылы
астам,
2018 жылы үш миллион тоннадан
астам жүк
Өзен көлігімен
14 миллион тонна
2019 жылы
, 2018
жылы
жүк тасымалдады. Ең көп
1,3 миллион тонна
тараған жүктерге ағаш, қиыршық тас, гравий, құм,
көмір, әлеуметтік жүк және балық жатады.
Елдегі экологиялық жағдайды жақсарту үшін электрмен қуаттандыру стансаларының инфрақұрылымын дамыту жобасы жүзеге асырылуда, оның аясында
IEC 62196-2 және IEC 61851-1 халықаралық стандарттарына сәйкес келетін жаңа станциялар орнатылуда. Нұр-Сұлтан мен Алматыда осындай 52 станция
бар.
Каспий теңізіндегі экологиялық қауіпсіздікті арттыру үшін «Кемелерден ластануды
болғызбау жөніндегі қағидаларды бекіту туралы» № 578 бұйрығы жарияланды.
Бұйрық теңіздің ластануына әкеп соғуы мүмкін теңіз кемелерінде технологиялық
операцияларды жүргізу, оның ішінде жанармай құю, жүк бөліктерін жуу, сүзгілеу
және ластанған суды теңізге ағызу тәртібін реттейді. Сондай-ақ «Сауда мақсатында
теңізде жүзу туралы» Қазақстан Республикасының заңына енгізілген өзгерістер,
капитандарды елдің аумақтық суларында табылған ластанулар туралы, сондай-ақ
олардың кемесімен болған Қазақстанның аумақтық суларының ластану қаупін
туғызған оқиғалар туралы порт әкімшілігіне хабарлауға міндеттейді.
2018
2019
3 643 558
саны
86,9 %
3 732 350
саны
85,8 %
280 375
саны
6,7 %
306 751
саны
7,1 %
11 317
саны
6 %
10 750
саны
6,8 %
249 755
саны
0,3 %
294 503
саны
0,3 %
6 337
саны
0,2 %
6 880
саны
0,2 %
Бензин
Дизель
Газ
Аралас
Электр
тасымалданған.
Интерактивті баяндаманы Еуропалық комиссия, БҰҰ Қоршаған орта жөнiндегi бағдарламасы, Зой экологиялық желісінің қолдауымен Қазақстан Республикасының Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігі жасады.